Крок за кроком рухаємося згідно плану запровадження внутрішньої системи якості освіти.
Удосконалення загальної середньої освіти спрямоване на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями. Сучасна молода людина об'єктивно змушена бути більш мобільною, інформованою, критично і творчо мислячою, а значить і більш вмотивованою до самонавчання й саморозвитку. Компетентнісна освіта зорієнтована на практичні результати, досвід особистої діяльності, вироблення ставлень, що зумовлює принципові зміни в організації навчання, яке стає спрямованим на розвиток конкретних цінностей і життєво необхідних знань і умінь учнів. Упровадження компетентнісного підходу передбачає обов'язкове прогнозування результативної складової змісту, що вимагає адекватних змін у системі оцінювання навчальних досягнень.
9 листопада відбулися засідання шкільних методичних об’єднань: суспільно – гуманітарного циклу, керівник Воскобойник Ж.В. та природничо – математичного, керівник Туряниця Л.В. Учительська професійна спільнота обговорила систему оцінювання результатів навчання здобувачів освіти та зробила акцент на тому, що оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім враховувати рівень досягнень учня, а не ступеня його невдач.
Далі буде…
Комментариев нет:
Отправить комментарий