ГАРЯЧА ЛІНІЯ
Важливою частиною механізму з реалізації державної політики щодо запобігання та протидії домашньому насильству, торгівлі людьми є робота консультативних телефонних «гарячих ліній».
Телефонне консультування є однією з форм надання соціальної негайної анонімної допомоги, виконує функції перенаправлення осіб, які звернулись по допомогу. Такі телефони довіри мають величезний потенціал надання допомоги людям, які не можуть отримати допомогу в інший спосіб.
- Національна «гаряча лінія» з питань протидії насильству та захисту прав дитини (працює на базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – Україна»).
386 безкоштовно для абонентів МТС та Київстар
0 800 500 335 дзвінки в межах України безкоштовні
044 205 36 94 для дзвінків у межах Києва та з закордону
- Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів (працює на базі Представництва міжнародної організації з міграції в Україні).
0 800 505 501 дзвінки в межах України безкоштовні
527 безкоштовно для абонентів МТС, Київстар, life:)
- Регіональна консультативна телефонна «гаряча лінія» з питань запобігання та протидії домашньому насильству (працює на базі Громадської організації незрячих юристів)
057 705 12 66 - Регіональна консультативна телефонна «гаряча лінія» з попередження торгівлі людьми (працює на базі Харківської міської організації Міжнародної організації «Жіноча громада»)
057 714 38 50
Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини
Консультаційний
центр надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:
- роз’яснення можливих шляхів повернення дитини або
сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію;
- отримання свідоцтва про народження дитини в
умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на
непідконтрольній території;
- встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один
із батьків за кордон;
- заповнення форми розшуку дитини або заявки на
отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
- інші питання, пов’язані з порушеннями прав людини.
Тут ви можете повідомити:
- про дитину, яка загубилася;
- про злочин, скоєний проти дитини;
- якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
- якщо вам відомі факти депортації дитини;
- про примусову зміну громадянства та документів
дитини;
- про інші порушення прав дитини під час війни.
В режимі онлайн:
0800-50-17-20 (безкоштовно)
044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)
В режимі офлайн
під час особистого звернення:
понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00
п’ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00,
вихідні дні — субота, неділя
Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8
Додатково надаємо консультації:
через портал «Діти війни» — сайт: https://childrenofwar.gov.ua/
Загальні правила
поведінки в школі для школярів
Школярі повинні:
1. Вести себе чесно і гідно.
2. Приходити до школи за 15 хв. до початку занять, в одязі класичного крою, в охайному вигляді, із волоссям натуральних відтінків кольору, без накладних або гелевих нігтів.
3. На прохання вчителя надавати щоденник і щодня вести в ньому запис домашніх завдань.
4. Проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших, звертатися один до одного шанобливо.
5. Дотримуватися здорового способу життя.
6. Залишати заклад під час освітнього процесу лише з дозволу вчителя або медичної сестри.
7. Дбайливо ставитися як до свого, так і до чужого майна.
8. Поважати право власності.
9. Дотримуватися чистоти і порядку на території закладу.
10. Поза школою учні поводитися скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.
Правила поведінки
школярів на перервах і після закінчення занять
1. Під перерв учні зобов’язані:
·
привести в порядок своє місце і залишити клас, якщо просить учитель;
·
додержуватися вимог чергових і працівників школи;
·
школярі повинні на вимогу вчителя або чергового учня повідомляти своє
прізвище, клас в якому вчиться.
2. На перервах учням забороняється:
·
бігати коридорами, сходами, біля віконних прорізів, скляних вітражів і в
інших місцях, які не призначених для ігор;
·
штовхатися, кидатися різними предметами і застосовувати фізичну силу
відносно один одного, шуміти і заважати іншим учням і вчителям відпочивати.
3. Категорично заборонено без дозволу
відкривати кватирки і виглядати з них на вулицю.
4. Клас, який чергує, повинен допомагати черговому вчителю і стежити за дотриманням правил поведінки під час змін.
4. Клас, який чергує, повинен допомагати черговому вчителю і стежити за дотриманням правил поведінки під час змін.
Правила поведінки
учнів школи в їдальні
1. Школярі
відвідують їдальню відповідно до складеного графіка.
2. Забороняється відвідувати їдальню у верхньому одязі, а також з портфелями або сумками.
3. Під час їжі в їдальні учням необхідно дотримуватися манер гарної поведінки. Учні повинні вимити руки перед їжею, їсти акуратно, сидячи за столом, не розкидати їжу, кісточки, огризки, не виносити їжу за межі їдальні.
2. Забороняється відвідувати їдальню у верхньому одязі, а також з портфелями або сумками.
3. Під час їжі в їдальні учням необхідно дотримуватися манер гарної поведінки. Учні повинні вимити руки перед їжею, їсти акуратно, сидячи за столом, не розкидати їжу, кісточки, огризки, не виносити їжу за межі їдальні.
4. Учні школи
зобов'язані шанобливо ставитися до працівників їдальні.
5. Розмовляти під
час прийому їжі слід не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
6. Кожен школяр
прибирає за собою посуд після прийому їжі і ставить на місце стільці.
7. Учні повинні
дбайливо ставитися до майна шкільної їдальні.
8. Учні повинні
прибрати за собою брудний посуд.
Правила поведінки
учнів на території школи
1. Територія школи є частиною школи (шкільною ділянкою).
2. На шкільній ділянці учні зобов’язані:
· не виходити за межі її кордонів;
· дотримуватися правил поведінки на перервах.









Немає коментарів:
Дописати коментар