Протидія булінгу




ГАРЯЧА ЛІНІЯ

Важливою частиною механізму з реалізації державної політики щодо запобігання та протидії домашньому насильству, торгівлі  людьми є робота консультативних телефонних «гарячих ліній». 
Телефонне консультування є однією з форм надання соціальної  негайної анонімної допомоги, виконує функції перенаправлення  осіб, які звернулись по допомогу. Такі телефони довіри мають величезний потенціал надання допомоги людям, які не можуть отримати допомогу в інший спосіб.
  • Національна «гаряча лінія» з питань протидії насильству та захисту прав дитини (працює на базі Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда – Україна»).
    386  безкоштовно для абонентів МТС та Київстар
    0 800 500 335  дзвінки в межах України безкоштовні
    044 205 36 94  для дзвінків у межах Києва та з закордону
  • Національна «гаряча лінія» з протидії торгівлі людьми та консультування мігрантів (працює на базі Представництва міжнародної організації з міграції в Україні).
    0 800 505 501 дзвінки в межах України безкоштовні
    527 безкоштовно для абонентів МТС, Київстар, life:)
  • Регіональна консультативна телефонна «гаряча лінія» з питань запобігання та протидії домашньому насильству (працює на базі Громадської організації незрячих юристів)
    057 705 12 66
  • Регіональна консультативна телефонна «гаряча лінія» з попередження торгівлі людьми (працює на базі Харківської міської організації Міжнародної організації «Жіноча громада»)
    057 714 38 50

Інформація про діяльність Консультаційного центру Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини

 

Консультаційний центр надає підтримку громадянам України у режимі онлайн та офлайн щодо:

  • роз’яснення можливих шляхів повернення дитини або сімей з дітьми на підконтрольну Уряду України територію; 
  • отримання свідоцтва про народження дитини в умовах воєнного стану або його легалізації, якщо документ отриманий на непідконтрольній території; 
  • встановлення контакту з дитиною, яку вивіз один із батьків за кордон; 
  • заповнення форми розшуку дитини або заявки на отримання допомоги дітям, які зазнали травмувань внаслідок війни;
  • інші питання, пов’язані з порушеннями прав людини.

 

Тут ви можете повідомити:

  • про дитину, яка загубилася;
  • про злочин, скоєний проти дитини;
  • якщо ви знайшли дитину без супроводу дорослих;
  • якщо вам відомі факти депортації дитини;
  • про примусову зміну громадянства та документів дитини;
  • про інші порушення прав дитини під час війни.

 

В режимі онлайн:

0800-50-17-20 (безкоштовно)

044-299-74-08 (для дзвінків із-за кордону)

hotline@ombudsman.gov.ua 

 

В режимі офлайн під час особистого звернення:

понеділок - четвер з 9:00-13:00, 13:45-18:00

п’ятниця з 9:00-13:00, 13:45-17:00,

вихідні дні субота, неділя

Адреса: 01008, м. Київ, вул. Інститутська, 21/8

 

Додатково надаємо консультації:

через портал «Діти війни» — сайт: https://childrenofwar.gov.ua/

 



 Загальні правила поведінки в школі для школярів

Школярі повинні: 
1. Вести себе чесно і гідно.
2. Приходити до школи за 15 хв. до початку занять, в одязі класичного крою, в охайному вигляді, із волоссям натуральних відтінків кольору, без накладних або гелевих нігтів.
3. На прохання вчителя надавати щоденник і щодня вести в ньому запис домашніх завдань.
4. Проявляти повагу до старших, піклуватися про молодших, звертатися один до одного шанобливо.
5. Дотримуватися здорового способу життя.
6. Залишати заклад під час освітнього процесу лише з дозволу вчителя або медичної сестри.
7. Дбайливо ставитися як до свого, так і до чужого майна.
 8. Поважати право власності. 
9.  Дотримуватися чистоти і порядку на території закладу. 
10. Поза школою учні поводитисяся скрізь і всюди так, щоб не осоромити свою честь та гідність, не заплямувати добре ім’я школи.

 Правила поведінки школярів на перервах і після закінчення занять
1. Під перерв учні зобов’язані:
·         привести в порядок своє місце і залишити клас, якщо просить учитель;
·         додержуватися вимог чергових і працівників школи;
·         школярі повинні на вимогу вчителя або чергового учня повідомляти своє прізвище, клас в якому вчиться.
2. На перервах учням забороняється:
·         бігати коридорами, сходами, біля віконних прорізів, скляних вітражів і в інших місцях, які не призначених для ігор;
·         штовхатися, кидатися різними предметами і застосовувати фізичну силу відносно один одного, шуміти і заважати іншим учням і вчителям відпочивати.
3. Категорично заборонено без дозволу відкривати кватирки і виглядати з них на вулицю.
4. Клас, який чергує, повинен допомагати черговому вчителю і стежити за дотриманням правил поведінки під час змін.
 Правила поведінки учнів школи в їдальні
1. Школярі відвідують їдальню відповідно до складеного графіка.
2. Забороняється відвідувати їдальню у верхньому одязі, а також з портфелями або сумками.
3. Під час їжі в їдальні учням необхідно дотримуватися манер гарної поведінки. Учні повинні вимити руки перед їжею, їсти акуратно, сидячи за столом, не розкидати їжу, кісточки, огризки, не виносити їжу за межі їдальні.
4. Учні школи зобов'язані шанобливо ставитися до працівників їдальні.
5. Розмовляти під час прийому їжі слід не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть поряд.
6. Кожен школяр прибирає за собою посуд після прийому їжі і ставить на місце стільці.
7. Учні повинні дбайливо ставитися до майна шкільної їдальні.
8. Учні повинні прибрати за собою брудний посуд.

Правила поведінки учнів на території школи

1. Територія школи є частиною школи (шкільною ділянкою).
2. На шкільній ділянці учні зобов’язані:
·         не виходити за межі її кордонів;
·         дотримуватися правил поведінки на перервах.


ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2 

Н А К А З  №_____

Від 04 вересня 2023 року 

Про створення комісії та затвердження плану заходів

 на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в установі 

На виконання Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 року № 2657-VІІІ, листа МОН України від 29.01.2019 року №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України», наказу МОН України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки боулінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти» та з метою своєчасного вжиття заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу,

Н А К А З У Ю :

1. Призначити заступника директора з ВР Погрибенко М.Е. відповідальною за запобігання та протидію булінгу (цькуванню).

2. Створити комісію з розгляду випадків булінгу у складі:

    Волков О.В. – директор школи, голова комісії;

    Погрибенко М.Е. – заступник директора з виховної роботи, заступник голови комісії;

    Стрєльнікова В.В.  – практичний психолог, секретар комісії;

    Нікітченко Н.В. – завідувач сектору захисту прав дітей ССД ВМР (за узгодженням);

    Фетісова О.О. – практичний психолог ВМЦССДСМ МР (за узгодженням);

    Батько / мати учня з яким стався випадок булінгу, член комісії.

    Класний керівник - в якому стався випадок булінгу, член комісії.

3. Членам комісії:

3.1. Особисто брати участь у роботі комісії.

3.2. Не розголошувати стороннім особам відомості, що стали йому відомі у ході роботи комісії.

3.3. Виконувати в межах, передбачених законодавством та посадовими обов’язками, доручення голови комісії.

3.4. Брати участь у голосуванні.

4. Затвердити порядок реагування на встановлені випадки булінгу (цькування) у школі та відповідальність осіб, причетних до цього. (Додаток 1)

5. Затвердити процедуру подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькування) в установі. (Додаток 2)

6. Затвердити план заходів на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) у школі. (Додаток 3)

7. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор                                                                                                       Олександр ВОЛКОВ

 З наказом ознайомлені:

_________________  Маргарита ПОГРИБЕНКО

_________________  Валентина СТРЄЛЬНІКОВА

Дата ознайомлення з наказом:

___________________________ 2023 року 

Додаток 1

                                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

                                                                                                                 наказом директора

від 02.09.2023 _____

                      

Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)

у Вознесенській ЗОШ І – ІІІ ст. № 2

Алгоритм дій педагогічного колективу у разі виявлення ситуації булінгу

 

1. Вжити невідкладних заходів для припинення небезпечного впливу.

2. За потреби надати домедичну допомогу та викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги для надання екстреної медичної допомоги.

3. Звернутись (за потреби) до територіальних органів (підрозділів) Національної поліції України.

4. Повідомити керівника закладу освіти та принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування).

Керівник закладу освіти у разі отримання заяви або повідомлення

 про випадок булінгу (цькування):

1. Невідкладно у строк, що не перевищує однієї доби, повідомляє територіальний орган (підрозділ) Національної поліції України, принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування);

за потреби викликає бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги для надання екстреної медичної допомоги.

2. Повідомляє службу у справах дітей з метою вирішення питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з'ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин.

3. Повідомляє центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді з метою здійснення оцінки потреб сторін булінгу (цькування), визначення соціальних послуг та методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки та надання соціальних послуг.

4. Скликає засідання комісії з розгляду випадку булінгу (цькування) (далі - комісія) не пізніше ніж упродовж трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення.

Відповідальність осіб, причетних до булінгу

Булінг (цькування), тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого, — тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, — тягне за собою накладення штрафу від 100 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин.

Діяння, передбачене частиною першою цієї статті, вчинене малолітніми або неповнолітніми особами віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років, — тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Діяння, передбачене частиною другою цієї статті, вчинене малолітньою або неповнолітньою особою віком від чотирнадцяти до шістнадцяти років,— тягне за собою накладення штрафу на батьків або осіб, які їх замінюють, від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від сорока до шістдесяти годин. Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу (цькування) учасника освітнього процесу — тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням до двадцяти процентів заробітку» («Стаття 1734 Кодекс України про адміністративні правопорушення).

До  осіб  віком  від  шістнадцяти  до  вісімнадцяти  років,  які  вчинили адміністративні правопорушення, застосовуються заходи впливу, передбачені статтею 24 1 цього Кодексу.

У разі вчинення особами віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років адміністративних правопорушень, передбачених, зокрема, статтею 1734 КУАП, вони підлягають адміністративній відповідальності на загальних підставах. З урахуванням характеру вчиненого правопорушення та особи правопорушника до зазначених осіб (за винятком осіб, які вчинили правопорушення, передбачені статтею 185) можуть бути застосовані заходи впливу, передбачені статтею 24 1 цього Кодексу. Відповідно до статті 241 КУАП за вчинення адміністративних правопорушень до неповнолітніх віком від шістнадцяти до вісімнадцяти років можуть бути застосовані такі заходи впливу:

    1) зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого;

    2) попередження;

    3) догана або сувора догана;

    4) передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання (стаття 13 «Відповідальність неповнолітніх» КУАП).

Штрафи, які передбачено за знущання

-      Моральне чи фізичне насильство, агресія – 340-850 грн.

-      Дії з особливою жорстокістю, повторне порушення – 850-1700 грн.

-        Приховування вчителем факту цькування – 1700-3400 грн, або виправні роботи строком до одного місяця з відрахуванням до 20 % заробітку.

Якщо правопорушення вчинили неповнолітні до 16 років, штраф сплачуватимуть батьки.

Порушення

Вік

Хто несе відповідальність

Розмір штрафу

Громадські

роботи

Булінг дітьми

до 14 років

Батьки

від 850 грн. до 1700 грн.

від 20 до 40 годин

від 14 до16 років

Батьки

від 850 грн. до 1700 грн.

від 20 до 40 годин

понад 16 років

Діти

від 850 грн. до 1700 грн.

42 години

Булінг дорослими

понад 16 років

Особисто

від 850 грн. до 1700 грн.

42 години

Повторний або груповий булінг

від 14 до16 років

Батьки

від 1700 грн. до3400 грн.

від 40 до 60 годин

понад 16 років

Особисто

від 1700 грн. до3400 грн.

від 40 до 60 годин

Приховування булінгу

Керівник закладу освіти

Особисто

від 850 грн. до 1700 грн.

Виправні роботи до 1 місяця з відрахуванням20% заробітку

Протоколи за вчинення цього порушення уповноважені складати органи національної поліції України, а притягувати до адміністративної відповідальності будуть місцеві суди.

Додаток 2

Порядок подання заяв або повідомлень про випадки булінгу (цькування)

 в закладі освіти

1. Учасники освітнього процесу можуть повідомити про випадок булінгу (цькування), стороною якого вони стали або підозрюють про його вчинення стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи та (або) такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу або про який отримали достовірну інформацію, керівника закладу освіти або інших суб'єктів реагування на випадки булінгу (цькування) в закладах освіти.

2. У закладі освіти заяви або повідомлення про випадок булінгу (цькування) або підозру щодо його вчинення приймає керівник закладу.

3. Повідомлення можуть бути в усній та (або) письмовій формі, в тому числі із застосуванням засобів електронної комунікації.

Додаток 3

План заходів

 спрямованих на запобігання та протидію булінгу в

Вознесенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 

№ з/п

Назва заходу

Термін виконання

Виконавці

Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу

    1.

Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): педагогічний персонал; технічний персонал.

Вересень

Адміністрація

               2.

Обговорення та прийняття правил поведінки в групах /класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду

Вересень

Класні керівники, учні

              3.

Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)

Вересень

Психолог, класні керівники

     4.

Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти

Вересень

Відповідальний за роботу сайту школи

    5.

Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:

 з вивчення учнівського колективу;

 з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей

Жовтень

Практичний психолог

   6.

Розроблення пам’ятки «Маркери булінгу»

Жовтень

ЗДВР

    7.

Скласти план порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»

Жовтень

Психолог

Робота з вчителями та іншими працівниками закладу освіти

    8.

Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування.

Жовтень

ЗДВР, практичний психолог

     9.

Тренінг для вчителів та асистентів учителя щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти

Січень

ЗДВР, практичний психолог

     10.

Співбесіда з класними керівниками, асистентами вчителів та вихователями за результатами діагностики класного колективу

Щомісяця

практичний психолог, класні керівники

    10.

Консультування класних керівників, асистентів учителя та вихователів ГПД психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій.

Постійно

практичний психолог, ЗДВР

11.

Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.

Постійно

Адміністрація, завгосп

   12.

Засідання ШМО класних керівників «Профілактика булінгу як соціального явища в шкільному середовищі»

Березень

Керівник ШМО, психолог

13.

Нарада для вчителів «Що потрібно знати про булінг».

Лютий

Адміністрація, психолог

14.

Систематичне здійснення аналізу створення безпечного освітнього середовища для учасників освітнього середовища

Упродовж року

Адміністрація

Робота з учнями

    15.

Диспут «Що псує стосунки між людьми» (8 – 9 кл.)

Вересень

Класні керівники

    16.

Виховний захід до Дня ненасильства (5 – 9 кл.)

Жовтень

Класні керівники

17.

Анкетування учнів з метою профілактики булінгу в школі: «Булінг та його прояви» (4 – 6 кл)

Листопад

Практичний психолог

18.

Опитувальник OLWEUS здійснення моніторингу булінгу в закладі освіти (7 – 11 кл.)

Листопад- Грудень

Практичний психолог

    19.

Година спілкування “ Толерантність людини – найважливіша умова миру і злагоди в сім’ї, колективі, суспільстві ”

Листопад

Класні керівники

   20.

Година правової грамотності “ Великі права маленької дитини ”

Грудень

Класні керівники

 

21.

Бесіда – тренінг « Кібербулінг – загроза ХХІ ст.» (7 – 11 кл.)

Січень

Практичний психолог

22.

Урок спілкування «Як критикувати не ображаючи?» (8 – 9 кл.)

Січень

Практичний психолог

    23.

Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.)

Лютий

практичний

психолог

    24.

Заняття «Дружба – єдність несхожих» (7 – 8 кл.)

Березень

Практичний психолог

   25.

Бесіда «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг»(8-9 кл.)

Березень

практичний психолог

    26.

Дебати: «Право на приватне життя»

Квітень

Педагог – організатор

    27.

Перегляд відеороликів « Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».

Протягом року

Класні керівники

28.

Психодіагностика здобувачів освіти (вибірково) на визначення схильності до агресивної поведінки.

Упродовж року

Психолог

    29.

Участь у акції «16 днів проти насильства»

Листопад - грудень

Класні керівники, психолог

 

   30.

Консультації психолога

Протягом року

Психолог

Робота з батьками

   31.

Тематичні загальношкільні батьківські збори «Запобігання та протидія булінгу в учнівському колективі»

Березень

Адміністрація

    32.

Підготовка пам'ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям

Жовтень

Заступник директора з ВР,

психолог

33.

Виступ - презентація на загальношкільній батьківській конференції про булінг та його види

Вересень

Психолог

    34.

Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей

Протягом року

практичний психолог

    35.

Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми

Протягом року

практичний психолог

 ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

Н А К А З  №_____

Від 04 вересня 2023 року

Про організацію та затвердження плану роботи

Ради профілактики правопорушень серед учнів

З метою гуманізації та демократизації освітнього процесу, створення максимально сприятливих умов для співробітництва педагогів, учнів та їх батьків як необхідної умови запобігання і подолання відхилень у поведінці дітей і підлітків, підвищення ефективності виховної роботи з учнями

НАКАЗУЮ:

1. Створити та затвердити Раду профілактики правопорушень серед учнів у складі:

Голова Ради – Погрибенко М.Е., заступник директора з ВР

Члени Ради:

Стрєльнікова В.В., практичний психолог;

Алєксєєва Ю.В., педагог-оранізатор;

Шпагіна О.М., медична сестра;

Вальо І.М., учитель початкових класів, голова ШМО класних керівників;

Бабенко В.С., учитель історії та правознавства;

Попадинець Н.В., голова батьківського комітету школи;

Скрібець О.В., голова батьківського комітету 5-А класу;

Чумаченко К.О., голова батьківського комітету 6-Б класу;

Гінкул Максим, учень 11-А класу, член парламенту,

Костенко Валерія, 11-А кл., член парламенту.

2. Затвердити план роботи Ради профілактики правопорушень на 2023-2024 н.р.(додаток 1).

3. Членам Ради профілактики правопорушень серед учнів:

3.1. Використовувати різноманітні форми колективної, групової, індивідуальної роботи, у тому числі в дистанційному форматі, звернення за допомогою до батьків, правоохоронних органів, медичних закладів, соціологічних служб та інших суб’єктів діяльності з учнями.

Упродовж 2023/2024 навчального року

3.2. Вжити заходів щодо забезпечення змістовного дозвілля та зайнятості учнівської молоді в позаурочний час шляхом створення умов для здобуття позашкільної освіти, розвитку мережі гуртків у школі, спортивних секції та залучення закладів позашкільної освіти міста використовуючи різні й безпечні для усіх учасників освітнього процесу форми роботи в період воєнного стану.

                                                 Постійно

3.3. Приділити належну увагу просвітницькій роботі серед батьків, використовуючи сучасні технології дистанційної роботи.

Постійно

4. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора з ВР Погрибенко М.Е.

Директор                                                                                                     Олександр ВОЛКОВ

З наказом ознайомлені:

___________ Маргарита ПОГРИБЕНКО

___________ Владислав БАБЕНКО

___________ Наталія ПОПАДИНЕЦЬ

___________ Юлія АЛЄКСЄЄВА

___________ Валентина СТРЄЛЬНІКОВА

____________ Ірина ВАЛЬО

____________ Катерина ЧУМАЧЕНКО

____________ Ольга СКРІБЕЦЬ

____________ Максим ГІНКУЛ

____________ Валерія КОСТЕНКО

____________ Оксана ШПАГІНА

Дата ознайомлення з наказом:

___________________________ 2023 року

 

План роботи

Ради профілактики правопорушень

Вознесенської ЗОШ І-ІІІ ст. № 2

на 2023– 2024 н.р. 

Мета: попередження протиправної поведінки учнів школи, профілактика куріння та вживання алкогольних,  токсичних і наркотичних речовин, профілактика травматизму, аморальної поведінки батьків і учнів, активізація виховної позиції батьків.

з/п

Зміст роботи

Термін виконання

Відповідальний

ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАХОДИ

1.

Вивчити рівень житлово-побутових умов та емоційно-психологічні сфери родин учнів.

Протягом року

Класні керівники,

Погрибенко М.Е., ЗДВР

2.

Оновлення банку даних учнів, схильних до правопорушень, учнів, які потребують корекції поведінки, учнів із сімей соціального ризику.

Вересень

Погрибенко М.Е., ЗДВР,

класні керівники,

Стрєльнікова В.В., практичний психолог

3.

Оновити чи завести на кожного з вищевказаних учнів психолого-педагогічні картки та вести за ними спостереження.(дистанційний фомат)

Вересень (спостереження протягом року)

Стрєльнікова В.В., практичний психолог

4.

Організувати роботу «Шкільної служби порозуміння» із залученням учнівського самоврядування. (в дистанційному форматі)

Жовтень

2023 р.

Алєксєєва Ю.В., педагог-організатор

5.

Проводити години спілкування, години довіри. (завести сторінку спілкування на платформі дистанційного навчання Класрум)

Протягом року

Класні керівники

6.

Організувати та провести декаду правових знань.

Грудень

2023 р.

Погрибенко М.Е., ЗДВР,

Бабенко В.С., вч. правознавства

7.

Відвідування учнів вдома з метою вивчення особливостей середовища, у якому виховуються учні, складання актів обстеження житлово-побутових умов. (за потреби)

Протягом року

Погрибенко М.Е., ЗДВР,

класні керівники

8.

Опрацювати питання методики превентивного виховання учнів на засіданнях ШМО класних керівників тощо.

Протягом року

Вальо І.М., керівн. ШМО кл.керівник., класні керівники

9.

Провести роботу з учнями «групи ризику» із залученням психологічної служби та представників правоохоронних органів.

За потребою

Погрибенко М.Е., ЗДВР, Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

10.

Залучати учнів «групи ризику» до гурткової роботи в позашкільних закладах.

Протягом року

кл.керівники

11.

Проводити операції-рейди:

«Урок», «Куріння», «Запізнення», «Вихід за межі закладу», «Зовнішній вигляд учня» з метою покращення успішності та дисципліни учнів. (за умови навчання офлайн)

Протягом року

Погрибенко М.Е., ЗДВР,АлєксєєваЮ.В., педагог-організатор, учнівське самовряд.

12.

Включати питання на правовиховну тему в порядок денний батьківських зборів.

Протягом року

Класні керівники

13.

      Проводити психолого-педагогічне анкетування/

співбесіду із метою виявлення причин порушень дисципліни окремих учнів.

За потребою,

на запит

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

 

14.

Заслуховувати на нарадах та ШМО класних керівників питання щодо організації роботи з превентивного виховання.

Відповідно до плану ШМО

Погрибенко М.Е., ЗДВР,

Вальо І.М., кер. ШМО кл.керівників, класні керівники

15.

Скласти соціальні паспорти школи та класів.

До 10.09.2022

Класні керівники

16.

Провести моніторинг соціальної адаптації учнів школи та рівня їхньої вихованості.

Протягом року

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОЄКТУ 

17.

Забезпечення роботи щодо збору, узагальнення та систематизації матеріалів із навчання та виховання  учнів, які потребують педагогічної уваги.

Протягом року

Класні керівники,

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

18.

Розробка рекомендацій для вчителів, класних керівників, щодо профілактичної роботи з учнями за результатами спостережень та анкетувань.

Жовтень та протягом року (за потреби)

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

19.

Удосконалення діагностичного інструментарію щодо визначення соціального оточення учнів, класів, класних колективів.

Протягом року

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

20.

Спрямувати роботу батьківського лекторію на вивчення проблем зі здійснення превентивного виховання в сім’ї з метою надання кваліфікованої психологічної допомоги

Протягом року

Погрибенко М.Е., ЗДВР, Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

 

ЗАХОДИ ЩОДО ЗАХИСТУ ДІТЕЙ-СИРІТ І ДІТЕЙ, ПОЗБАВЛЕНИХ БАТЬКІВСЬКОГО ПІКЛУВАННЯ

21.

Провести аналіз умов проживання в сім’ях опікунів дітей-сиріт.

10.09.2022 р.,

11.01.2023 р.

Погрибенко М.Е., ЗДВР, кл.керівники

22.

Перевірити наявність медичного огляду  учнів, у т.ч. дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківської опіки.

вересень

Шпагіна О.М., сестра медична

23.

Провести діагностику негативного впливу інформаційних технологій на дітей.

Лютий 2023

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

24.

Організувати роботу щодо допомоги у виборі сфери професійної діяльності для учнів 9-х, 11-х класів.

Протягом року

Стрєльнікова В.В.,

практичний психолог

25.

Залучати до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях.

Протягом року

Вчителі фізичної культури

УПРОВАДЖЕННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ

26.

Формувати вміння й навички реалізації здорового способу життя, відповідального ставлення до власного здоров’я шляхом проведення превентивної роботи в класах, школі.

Протягом року

Класні керівники,

вч. основ здоров’я

27.

Провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо медичного обстеження учнів.

Протягом року

Шпагіна О.М., сестра медична

28.

Контролювати та аналізувати стан здоров'я школярів.

Відповідно до графіка

Адміністрація, Шпагіна О.М., сестра медична

29.

Використовувати у виховній роботі активні методи з питань профілактики СОVID-19, ВІЛ-СНІДу.

Протягом року

Класні керівники, Шпагіна О.М., сестра медична

30.

Забезпечити участь школярів у освітньо-виховних акціях до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом.

Протягом листопада-грудня 2022р.

Алєксєєва Ю.В., педагог-організатор,

класні керівники

31.

Формувати усвідомлення учнями власних пріоритетних цінностей, необхідних для повноцінного життя. Проводити бесіди, заняття з мінної безпеки, безпечного поводження в укритті під час обстрілів з різних видів зброї.

Протягом року

Класні керівники, вчителі-предметники

32.

Організовувати зустрічі учнів із спеціалістами наркодиспансера,  ССД.

Протягом року

Погрибенко М.Е., ЗДВР, кл.керівники

33.

Активізувати просвітницьку роботу з батьками щодо попередження шкідливих звичок дітей.

Протягом року

 

34.

Оформити постійнодіючу виставку літератури за даною тематикою.

Відповідно до графіка

Абабіна А.С., бібліотекар

ПРОФІЛАКТИКА ЗЛОЧИННОСТІ ТА ЗАПОБІГАННЯ БЕЗДОГЛЯДНОСТІ СЕРЕД ДІТЕЙ, ЗАХИСТ ЇХНІХ ПРАВ

35.

Провести оцінку учнями рівня своїх знань про права дитини.

Грудень 2022

Класні керівники

36.

Організувати роботу з ознайомлення учнів із основними положеннями Конвенції ООН про права дитини, законодавчих актів України, де закріплюється їхнє правове становище.

Листопад-грудень 2022

Бабенко В.С., вч.історії та права, класні керівники

37.

Орієнтувати учнів, куди й до кого звертатися, якщо порушуються їхні права. Ознайомлення з телефонами довіри.

Протягом року

Класні керівники

38.

Формувати в підлітків розуміння власної відповідальності за ризик інфікування ВІЛ та СНІД,  а також виникнення незапланованої вагітності.

Протягом травня 2022р.

Класні керівники, Шпагіна О.М., сестра медична

39.

Скласти індивідуальні плани роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку.

Жовтень

Класні керівники

40.

Проводити співбесіди з класними керівниками щодо причини пропусків занять учнями та дисциплінарних порушень.

Протягом року

Погрибенко М.Е., ЗДВР

ЗАХИСТ ДІТЕЙ ВІД ФІЗИЧНОГО Й ПСИХІЧНОГО НАСИЛЬСТВА 

41.

Ознайомити вчителів з мірою відповідальності за виконання покладених на них обов’язків.

Відповідно до графіка

Волков О.В., директор школи

42.

Провести заходи щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків та провести відповідні профілактичні заходи.

Протягом року

Класні керівники, Шпагіна О.М., сестра медична

43.

Проводити індивідуальну роботу з дітьми з функціонально-неспроможних сімей.

Протягом року

Класні керівники

44.

Здійснювати контроль щодо виявлення й поширення фактів жорстокого поводження з дітьми працівників, учнів школи та притягнення їх до дисциплінарної відповідальності.

Протягом року

Адміністрація школи

ЗДІЙСНЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДОТРИМАННЯМ ПРАВОПОРЯДКУ ТА ЕТИЧНИХ НОРМ СТОСОВНО ДІТЕЙ В ІГРОВИХ ЗАЛАХ, КОМП’ЮТЕРНИХ КЛУБАХ ТА ГРОМАДСЬКИХ МІСЦЯХ

45.

Провести інформаційно-роз’яснювальну роботу з батьківською громадськістю щодо необхідності виховання в сім’ї високих морально-етичних рис в учнівської молоді

 

Протягом року

класні керівники

46.

Обговорювати питання щодо здійснення контролю з боку батьків за порушенням етичних норм поведінки та правопорушень їхніх дітей під час перебування в ігрових залах, комп’ютерних клубах і громадських місцях

Протягом року

класні керівники

СПІВПРАЦЯ З РОДИНОЮ

Залучення сім’ї й громадськості до педагогічного процесу, аналіз і оцінка результатів, прогнозування його розвитку

47.

Організувати спільну діяльність школи й сім’ї з учнями, що потребують особливої уваги.

 

Протягом року

Адміністрація школи,

класні керівники

48.

Залучати батьків до участі в загальношкільних, класних позаурочних заходах.

 

Протягом року

Адміністрація школи,

класні керівники

49.

Провести загальношкільні батьківські збори, засідання батьківського комітету, ради школи.

 

Відповідно до плану

Адміністрація школи

Взаємодія школи з позашкільними закладами, громадськими організаціями 

50.

Залучити працівників позашкільних, громадських, правоохоронних організацій до проведення гуртків.

 

Протягом року

Адміністрація школи

51.

Проводити індивідуальні бесіди з представниками громадських організацій щодо участі в освітньому процесі.

 

Протягом року

Адміністрація школи

52.

Брати участь у заходах відповідно до договорів про співпрацю.

 

Протягом року

Адміністрація школи

    

Комментариев нет:

Отправить комментарий