среда, 1 ноября 2023 г.

 Урок ментального здоров'я в 4 класі "Скажи чесно: ти як?" за ініціативи першої леді Олени ЗЕЛЕНСЬКОЇ.

10 жовтня 2023 року визначено як день Ментального здоров’я.
Ментальне здоров’я – універсальне право людини. Це не лише відсутність розладів. Це внутрішні ресурси для того, аби жити життя: реалізовувати свої здібності, працювати, піклуватися про інших, не забуваючи про себе. Ментальне здоров’я – це ще й про довіру між нами. Про уміння не лише поставити запитання, але й вислухати відповідь. Про сили зазирнути всередину себе й поділитися, що там насправді. Про відсутність страху перед осудом і упередженнями.
Із метою сприяння формуванню у суспільстві культури піклування про ментальне здоров’я, популяризації технік психологічного відновлення, турботи про себе та оточуючих, для учнів 4 класу було проведено тренінг «Скажи чесно: ти як?». Учні підвищили рівень обізнаності щодо проблем психічного здоров’я та створення атмосфери емоційного відновлення. Практичні вправи, з якими ознайомилися діти, допоможуть їм впоратися зі стресом і його наслідками, емоційно налаштуватися на плідну роботу, дати змогу відчути безпеку та психоемоційний комфорт.
Турбуємось про себе - дбаємо про своє здоров’я!

Комментариев нет:

Отправить комментарий